4 dar kvar

Hej

Har nyss åte i mej en leverpastej macka de va de man fick för mat idag hehe :P.. orka inte laga mat nu och det e ton vis me disk som syrran ska diska men det händer ju inte specielt mkt hon e klistrad vid tv framför bygglov hehe...

Idag på jobbet har det vart lite mer folk än va det var igår :) micke va kvar en stund sen kom tomas på eftermiddan och hälsa på och kolla hur det hade gått me outleten :) har även planerat lite party igen me micke och tomas för på lördag stänger ju vi butiken så då ska vi ha lite fest medans vi plockar ner allt blir det vin och sånt sen på kväll ska vi ut och käka nån stans vet inte vart än men det kommer nog bli mkt trevligt :)

Imorn ska jag hämta ut biljetterna :D till scotts



Blev otroligt glad av ett sms jag fick i eftermiddags :D min drömm kanske blir sann.. jag säger inte mer än så för det måste planeras lite mer :)
tack vännen <3

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0