Fått det hela lite om bakfoten :/

Hej hej

Nu har jag kommit upp te Karlstad igen, Har vart en lugn och trevlig helg hemma me familjen och vännerna :)
Åkte tåg te åmål i fredags så när vi kom dit mötte mamma upp oss, vi gick och fika sen handla vi lite sen så kom vi på att vi lika väl kunde vänta på syrrans kille som skulle komma me tåget från gbg så då blev vi en åmål en stund.. så vi va hemma vid halv 9 typ kolla klart på let´s dance sen blev det sängen..
Lördag då blev det en lång sov morron, va så tråkigt väder så det blev film hela förmiddan kolla bla på posedion ( stavar man så tro) men den va bra i alla fall sen när kl blev 5 kom mormor och morfar hem så vi gjorde oss i ordning och vid 6 tiden kom kusinerna så då tog vi bussen ner te Bengtsfors och kolla på "Parka loss" revy på odeon :) det va väl så där trodde det skulle va bättre men nått litet skratt blev det allt i mellan :P..
Söndag idag då åkte jag te sandra på förmiddan så hälsa på hela gänget där :) camilla hade nyss komme från sjukhuset oxå men det va allt ganska bra me henne bara att hon hade ett stort plåser på magen och det gjorde väl ont förståss.. tur att det gick bra i alla fall :)
sen vid 5 åkte vi upp te Årjäng och åkte bussen till karlstad :D

Jooo jag har fått en grej lite om bakfoten hihi... eller det e inte alls kul lite sur blev jag, nog för att jag va lite borta på personalfesten så trodde jag ju absolut säkert att vi fick biljetter till Backyard Babies men så va det icke vi fick biljetter men det va till Soudtreck of our lives och det va nu i fredags så det kunde man ju inte gå på men det gjorde mej inte så mkt heller men jag hade gärna viljat gå på backyard men ti fick jag :( få se om man kanske kan få me sej nån ändå och gå det e ju fortfarande lediga platser men inte gratis då :b Jäla skit




Men en annan sak e nog rätt så säker i alla fall :D
Den 28 feb då ska jag och kusinerna och några kompisar på SCOTTS i säffle :P
riktigt roligt ska det bli hehe...
=D

Nu blir det lägg dags snart ska upp tidigt för imron skulle jag jobba hela dan på lagerkompaniet 10-19 :/ jobbigt ehe.. men det ska nog gå de me, e ju sista veckan nu innan stängning..

natti natti puss // mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0