fettisdagen

God morgon

sorry för att jag inte skrev igår när jag kom upp te karlstad men det va så att när jag kom hem så va Nina här och hon och syrran satt och plugga och då hade de datorn och hon gick inte förrän halv 10 på kväll så jag hade ingen ork att skriva jag hoppas ni inte blev allt för besvikna på mej ;)..

idag e det tisdag och "semeldagen" men det blir nog igen semla för mej idag jag åt ju i helgas så det får väl räcka hehe annars idag så ska jag inte göra mkt jag har diskat i alla fall sen får det nog kanske bli friskis :)...
vad ska ni hitta på idag??


Min helg

Ja ni vet ju att lördagen då låg jag sjuk hela dan inte så himla trevligt men nu e jag frisk igen :)... i söndags så åkte vi te mormor och morfar, pappa ploga åt dem... va ute och gick en sväng men det va ganska trist väder så det blev ingen långpromenad... sen åkte vi hem halv 6 typ så blev det one three hill och gossip girl hehe :)
igår så åkte jag hem te sandra direkt på möra när hon hade vaknat vi kolla på macken hehe :P sen va vi ute och gick i solskenet me bamse :) va hur gött som helst det kändes att våren inte va långt borta men det känns det som idag :(.. fick mat där sen skulle de ut och köra me lastbilen så då åkte jag hem i samma veva.. det roliga va ju att det va svin halkit så jag kom inte så långt hihi direkt jag hade kört ner från deras hus fick jag sladd i svängen.. jag trodde jag skulle klara de men icke det bar iväg rätt ner i diket i snövallen hehe :P.. nån gång ska va den första.... björn fick dra upp mej me king caben :P... nästa försök gick ju mkt bättre då kom jag hem hehe men jag körde lungt som fan hehe... gamla bliar e inte lätta att styra.. va bara bakhjulsdrift på den bilen så inte konstigt att jag inte klara det, det sladdar som fan då :P...
men det va ju inte så farligt blev inga skader på varken bilen eller mej :P...
sen körde pappa upp mej te årjäng så tog jag bussen där ifrån te Kd :)





hehe :P... så det kan gå


Ni får ha en bra tisdag och ta det lungt me semlorna hihi :P..
pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hej gumman! allt bra med dig? :)

2009-02-24 @ 12:06:14
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: emmah

svar: hehe det var ju bra det :)

2009-02-24 @ 16:11:00
URL: http://emach.blogg.se/
Postat av: Jessica

åh fettisdag gillar vi. tur att du inte skadade dig i bilen

2009-02-24 @ 17:28:47
URL: http://babybabybaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

jo det är bra här med tack, dock lite trött.. gjort idag? :)

2009-02-24 @ 17:41:16
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: sarah

Bor du i Karlstad? :P Känner du Hastyar? (A) haha frågar alla det känns det som :P



OKej, ne jag ska också ta det lugnt, ska läsa på lite engelska också. Har prov imorn x(



Jaa fan va skönt, ska åka på lovet i april sen =) hoppas jag iaf, blir nog egypten :P

2009-02-24 @ 18:08:00
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/
Postat av: Nikolina

låter mysigt!

2009-02-24 @ 20:56:19
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0