fryser

Hej :)

Nu har jag vart hemma i ca en halvtimme, bussen e ju sä jäkla seg så det har en timme för mej att komma från bergvik och hem det e ju helt sjukt.. kallt e det ute oxå så man förfryser nästan tårna av sej.  medans jag vänta på bussen vid torget så gick jag in på pressbyrån och köpte en ben & jerry glass mm så himla gott :)

va ju först på lagerkompaniet i dag sen på bergvik.. på scorett hade de fått in massa nya skor jag har ju inte vart där på länge så det va riktigt kul hehe prova typ de mesta och så självklart hitta jag ett par skita snygga Tiamo klackskor men shit va höga säkert 12cm klack minst hehe jag testa och det så nog ganska kul ut får så höga kan inte jag gå i då hade jag nog bryte bena efter några meter bara hehe det e nog träning som gäller om man ska ha dem.. jag e faktiskt sugen men när ska jag ha dom då hehe ne jag får tänka igenom detta..

de satt snyggt på och så men hehe :P


Imorn ska jag jobba på lagerkompaniet börjar halv tolv micke va snäll så jag fick lite sov morron hehe sen e det öppet te 15 där men sen ska vi börja röjja ut allt.. och alla från scorett kommer (nästan) och så blir det vin och öl och lite party medans vi plockar undan sen på kväll blir det att vi går ut och äter nån stans jag vet inte vart än de e lite hemlighets fulla hehe men det ska i alla fall bli väldigt trevligt tror jag :)

nu ska jag lägga mej i soffan me filten om mej fryser som en liten tok denna lägenheten e så himla konstig det känns som det går rakt igenom och duschen e kall så nått fel måste det va me värmen..
det blir ingen film idag kl e såppas mkt och innan den e klar så e kl tolv så det får va ska ju faktiskt sova oxå hehe

Puss // mika



Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi,, neej vi bara pratade :) hade de trevligt liksom =)

2009-02-13 @ 22:13:07
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Emelie

imorn ska jag döma en träningsmatch på dagen annars inga planer sjdå ?

2009-02-13 @ 22:26:29
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0