Fullspeckat schema

God morgon :)

Känner mig jätte stressad, men jag ska ju inte iväg förrän om 3 timmar typ så jag har ju gott om tid på mej att hinna packa allt och såå.. jag e nog kanske mest stressad över hur dan kommer bli kanske hur jag ska hinna me?? måste hitta nån liten tröja/bolero att ha över klänningen men det e frågan om jag hinner för har bara en halvtimme på mej att gå från biltema och att komma över den vägen när det e fullt me trafik kan va jobbigt.. sen att jag ska göra mej i ordning där på jobbet det brukar ju inte va mkt folk men bara för att jag ska iväg sen så kommer det säkert jätte mkt folk :/...
och sen att skjutsen löser sej det e jag kanske mest orolig för tänk om jag måste ta bussen då e jag inte i stan förrän på länge och sen måste man gå te nöjes det e ju jobbigt...
sen när jag väl e på nöjes och har träffat de andra då kan jag pusta ut :P

Nu ska jag fortsätta packa lite och blåsa håret sen får det bli frukost..

Ska försöka ta mkt bilder ikväll och lägga upp så ni får se min fina känning oxå :)

Puss på er ha en bra onsdag
// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0