jobb

god morgon

Trodde att jag skulle få sov morron idag men icke igår kväll ringde tomas och undra om jag kunde jobba på bergvik 9.45-16 och man kan ju inte säga nej det e ju bra att jobba så men det hade vart väldigt gött me ledigt idag har jobbat många dra i streck nu :/.. men imorn och resten av veckan blir det väl troligvis inte nått jobb så då ska jag vila ut riktigt ordentligt :) känner mej som en zombie e hur trött som helst får slänga kallt vatten på mej eller nått så jag vaknar hehe...

efter jag slutat ska jag in te stan och möta syrran så ska vi kolla på skorna och se om det blir några :)

ni får ha en bra början på den nya veckan :)puss /mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi så bra men då kommer jag imorn :)

2009-02-16 @ 10:24:34
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0