Kyckling Gryta :)

Hej hej

få skirva ett lite snabbt inlägg ska snart hoppa i säng e väldigt trött efter 9 timmars arbetsdag... imorn har jag i alla fall lite sovmorron börjar inte förrän ett så det e gött de :)

Har vart en del att göra idag på jobbet ändå.. micke har annonserat i tidning om nya priser och så, så har prismärkt alla böcker och hängt upp nya skyltar me priser hele förmiddan typ :) så tiden gick fort i börjat :)


 Jag och syrran har gjort kycklinggryta nu när jag kom hem :) blev mkt god, så nu har vi en del matlåder de e bra :P... sen har ja bara sitte vid datorn har bla beställt biljetter nu till SCOTTS :D så ska väl hämta ut de imorn eller på ons får se va jag orkar och inte orkar :) blir vi kusinerna som ska ut sen har vi lägenhet och allt klart i säffle så det e super bra ska bli väldigt roligt :D LÄNGTAR...

ne nu ska jag lägga mej

puss och natti natti // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0