Ledig :D

God morgon =)

Det e så underbart att vakna upp och veta att man har hela dan på sej att grejja och va hemma utan att behöva göra sig i ordning och åka te jobbet :) det känns verkligen som att jag har jobbat jätte länge i streck nu ,det va i alla fall ett bra tag sen jag va ledig och va uppe i karlstad...
Först idag så ska jag grejja lite här hemma, ska diska, slänga och sortera soperna och damsuga och lite sånt sen ska jag åka ner te banken vid ett och göra ett ärende sen lite senare på eftermiddan så ska jag försöka parvla mej te friskis och svettis och träna en timme ja det e väl typ det jag ska göra idag...


Linda har redan åkt te skolan så jag e helt själv hela dan göött hehe :P... vet inte när hon kommer hem men det e väl nån gång i kväll eftermidda typ... 

Nu ska jag ta disken  

p.s laddar upp bilder lite senare från outlet festen :)

Kommentarer
Postat av: Totte

Den här bilden gillar jag bättre... Tok fin bild ju...=)

2009-02-18 @ 14:11:03
Postat av: EEEEELIN [ Kärlek stavas CHEERLEADING. <3

svar: haha jag skulle ha svimmat om jag såg en sån :o haha

2009-02-18 @ 14:45:35
URL: http://lovecheer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0