onsdag

God morgon!!

Snart ska jag dra mej för ska ut te bregvik och jobba idag 9.45-15.45 :) gott me lite jobb ändå...

Imorse när jag vakna va syrran som ett bi el nervvrak jag vet inte riktigt men hon va arg och nervös för att vi skulle få betala mer än dubbla på bredbandet än va vi gör för att vi inte fått nån faktura nu för jan och feb.. men snälla liksom det e ju inte vårt fel att vi inte ha fått nån.. så jag ringde dit nu i morse, syrran ville inte ringa och hon hade nog bara förstört allt ting oxå om hon hade pratat me henne, så jag fick ringa och hon i tel va hur trevlig som helst och förklara att de hade gått i retur våra räkningar eftersom det står på patrik och han ha adress ändrat så hade den ingen adress alls att gå till så det va inte mer me det, vi fick ocr nr och bara betala så mkt som det skulle betalas samma summa..
hehe syrran tror alltid det värsta om allt och nu blev hon nästan sur  för att hon hade fel det e fan konstigt.. felet från början e att patrilk sa aldrig till att detta bredbandet skulle va kvar här så det e ju i grund och botten hans fel så nu får han ringa och ändra detta så e allt bra igen..

Ne nu ska jag sminka mej och göra mej klar för jobb

Ni får ha en bra dag
puss// mika

Kommentarer
Postat av: Nikolina

haha härligt o inte ha en sån katt :D

2009-02-25 @ 12:29:29
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: sara

Svar: Ibland blir det så att man inte riktigt hinner med att svara på kommentarer. Min helg har varit jätte mysig. Ha en fin dag

2009-02-25 @ 15:26:20
URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0