soptipp el svinstia?

Ja fyy fan va det ser ut här jag mår dåligt av det luktar inge gott heller av gamla matrester uuhh det e syrrans tur att diska men när hon ska diska så väntar hon typ flera dar innan hon gör det så det e nästan så att det kan börja mögla men jag ska inte ta det det får hon göra nu mådde jag soppas dåligt av det så jag gick upp och gjorde i orning för henne me att plocka i hop disken och så torka jag bänkarn och dammsög, var man än går så får man nått korn under foten inte alls trevligt.. hon e mer slarvmajja än vad jag e jag hade det aldrig så här när jag bodde själv och ute i rummet där ligger hennes kläder precis över allt, det går inte att lägga det i garderoben nä då det lägger vi på soffan eller tar en stol från köket och lägger de på.. jag undrar hur det ser ut hos henne och patrik när hon bor me honom???
jag blir arg och sur så jag hoppas verkligen att det e städat och fint här när jag kommer hem men det kan man väl nästan drömma om för hon åker väl direkt te skolan så ser det exakt lika dant ut när jag kommer hem skulle inte fårvåna mej ett dugg...




Jag ska i alla fall väg och jobba om ca en timme till kl 14.15 sen skulle Emelie komma hit men jag vet inte när hon kommer det ger sig väl.. så ska vi a lite bak och blogg dag hehe :P...  har vart sagt så i alla fall

ni får ha en bra tisdag
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0