första dan avklarad :)

hej hej

ja nu e jag hemma igen efter en dag på lagerkompaniet, har typ nyss komme hem micke körde hem mej snäll som han e :).. Börja som sagt kl 13 och då va micke där men han gick sen så jag har faktiskt stått där helt själv idag det va inte ens nån på scoretts sida så jag hade hand om båda kassorna ( scoretts outlet och lagerkompaneiet) fast jag jobba ju för lagerkompaniet.. scoretts outlet har typ aldrig några kunder kan komma nån ibland, så det e väl därför det inte e nån som står där.. på lagerkompaniets sida är det mkt mer folk :D jag tycker det e riktigt kul faktiskt idag va det ju inte så jätte mkt folk ändå men det finns alltid nått att göra och det va ju kunder inne i affären hela tiden så det va riktigt kul dessa dagarna kommer gå fort :)...
han har fått in SVEA kläder där me..hudd tröjer,linnen mösser mm tycker de gör så fina kläder och det e gött material så jag blev faktiskt lite sugen på en hudd tröja kosta 349 här men annars koster de runt 700 så det e ju ett kap egentligen.. e sugen på en mössa me en röd passar jätte bra till min röda skidjacka :)..
ska jobba samma tid imorn och jag antar att jag blir själv imorn me men imorn kanske det kommer lite mer folk för det skulle komma ut en ny annons i tidnigen..
på vägen ut te bergvik så träffa jag mari på bussen så satt och tjöta en stund sen i affärn så kom en gammal klass kompis in fredrik för högstadiet så prata lite me han. va nog bra för mej att komma ut lite helt enkelt träffa lite folk hehe :P..

Nu ska jag nog faktiskt sätta mej te rätta i soffan och kolla på semster svenskarna och om det inte e nått att ha så ska jag kolla på veronica mars några avsnitt hehe :P...

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Härligt :)

2009-01-21 @ 20:21:41
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är väl bara att ge sig ut med cv i handen :D

2009-01-21 @ 20:21:53
URL: http://piagreen.blogg.se/
Postat av: Maria

sv:Ja det låter kul i alla fall men får se hur det blir med det hela ;) Haha så du fick nog av matlagning i skolan? ;)

2009-01-21 @ 22:52:42
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Sara Therese - Misscupcake

sv: jag tror också det faktiskt !=)))



tack sötnos!

2009-01-22 @ 12:15:55
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Postat av: Emelie

hehe ja men visst vetty,, nja killarna kankse int föll i min smak men söta va de väl :P haha



men vi får ta oss en liten bak o mys dag nån gång :D vore askul :D

2009-01-22 @ 12:31:23
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0