god morgon

Har nyss komme upp blev väckt av syrrans jädra alarm så tjuter stup i kvarten för hon trycker bara på snoze men går aldrig upp och idag tryckte hon säkert tio gånger :/.... sen när kl va halv 10 kom Nina hit, de ska väl plugga så va tvungen att gå upp, såå nu har jag betalat klart alla räkningar i alla fall så det e ju gött att det e gjort :)...
ska snart äta frukost sen får jag ta på mej och sen får jag väl sätta mej vid tv innan jag ska iväg och jobba för kan nog inte sitta här när de ska plugga...

ska jobba först på lagerkompaniet 13-15 sen ska jag te bergvik och jobba för scorett 15.30-20 såå så ser min dag ut idag och när jag kommer hem ikväll så har syrran åkt te göteborg så då e jag själv.... gött de :P...

nu ska jag få i mej lite mat

have a nice day 
 Kram // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0