helg

Hej hej

jag ska ju jobba hela helgen men det e ändå gott me helg tycker jag allt hehe :P... imorn flyttar syrran in så mor o far kommer hit me flytt grejjerna och så :) trevligt.. fast vet inte om det e så trevligt att syrran ska bo här i fyra månader men det får väl gå blir ju inte lika dyr hyra :P...

Kollar på let´s dance, men just nu e det paus och jag äter korvstroganof resterna mums mums hehe :P...
har ju jobbat idag på bergvik 15.30-20 det har vart extremt lungt, blev riktigt dåligt i kassan idag men det e väl en sån vecka nu innan alla fått lön och så... micke va inne och hälsa på mej en sväng :) såå kan hända att det blir jobb på Lagerkompaniet nu igen :)
Innan jag börja jobba så åkte jag ju te lollo på möra när jag kom dit så gick vi direkt te hemköp pch köpte mjölk och poatis hehe.. sen gick vi hem och gjorde varm oboy och purjulöksoppa me potatis sen tog vi me oss de och filtar och gick te gubböarna och satte oss och hade picknic :) me alla ankorna som sällskap hehe va säkert hundra st te slut hehe änder,måsar,kajer,duver hehe ja mkt fåglar men det blev aldrig att det gick så jätte nära att det va äckligt hehe :) va riktigt mysigt så det kommer säkert blir fler picknicar hehe...
vi e från ladet det säger det mesta om ni tycker vi e knasiga som har picnick nu hehe :P....

imorn ska jag jobba på duvan 9.30-16 så det blir en hel dag, tror dock inte att det kommer komma så mkt folk så det kommer nog bli rätt långtråkigt får hoppas på att det kommer mkt folk...

nu ska ska jag kolla klart på let´s dance sen får det nästa bli sängen hehe :)

hoppas ni haft en bra fredag
pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Totte

Mmm...du såg inte ut att allt förmycke att göra när jag gick förbi...;)

2009-01-16 @ 23:20:38
Postat av: mi

2009-01-17 @ 08:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0