helgen

Hej!!

Nu har jag anlänt i Karlstad igen efter att ha vart hemma i torrskog i helgen :) har haft en jätte trevlig helg..

i Fredags blev det ju inte mkt man gjorde efter att de hade hämtat mej i Årjäng för det va såppas sent så det blev sängen me en gång :P..

Lördag: hade en ganska lugn förmidda satt vid tv va ju inge roligt väder typ snöstorm men sen när kolckan blev ett fick man göra sig i ordning för 80 års kalas :) kl 2 åkte vi upp te Årjäng, mamma hade hämtat mormor och morfar de hade ingen aning om vart vi skulle :P
kvarti tre va vi i Årjäng och vid hotellet, så blev det bowling och tre rätters mormor och morfar hade aldrig spelat bowling men jag tror de tyckte de va väldigt kul hehe :P.. morfar e 80 år och spelar bowling hehe och han fick faktiskt en strike det sista hehe :P då sken han upp som en sol va riktigt roligt och mormor va inte dålig hon heller :)
sen va det tre rätters va väldigt gott alltihop mmmums :)


syrran,pappa,jag,morfar,kusin,morbror


morfar in action :D


hehe nått va väldigt roligt här men vet inte vad :P..


mormor in action ser ganska bra ut :)


sen va det mat :)

hade verkligen jätte trevligt e ju sååå kul att spela bowling och om jag ska skryta lite så va jag BÄST eller jag och morbror va bäst men han va inte me i mitt lag och vårt lag vann och jag va bäst i mitt lag hihi :D ren tur kanske brukar inte va så bra på det men har oftast inte vart nykter när jag spelat förut så det kanske förklarar en del hehe ;)

sen tog vi grupp fota :D



där här e dåå min familj :D
stående: pappa, jag, patrik, syrran, karin kusin, kristin kusin, sofia kusin, jonas sofias kille och birgitta
sittandes, morbror,mormor,morfar och mamma



söndag

har tatt det väldigt lungt har sutte vid tv och vid dator grejjat me kort och lagt in sen åkte vi upp te årjäng vid 5 så åkte kl 6 där i från så va upp i karlstad vid 7 typ...

imorn ska jag faktiskt jobba igen på lagerkompaniet det trodde jag ju inte jag skulle göra men det verkar som jag ska jobba hela veckan han sa att jag ska jobba nu mån och tis sen skulle vi se om ons och tor för på fredag då ska jag ju jobba för scorett på bergvik.. så denna veckan blir fullt upp får se om jag kan få ledigt en dag i alla fall skulle va gött :)

nu har syrran komme hem me så ska sätta mej vid tv en stund nu syrran sätte på en film..

puss och nattinatti // mika

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jaa, den blev supergod! :)

Jag tog dock ett googlat recept eftersom det hade mindre ingredienser, men det var ju du som gav mig inspirationen så tack för det!! :)

2009-01-25 @ 21:53:07
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Emelie

men de låter kanon :D kram

2009-01-25 @ 23:15:12
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0