helt slut i huvve

Hej hej

Denna dan på jobbet har gått rätt så fort för det har vart folk typ hela tiden såå jag e helt slut i huvve nu, de e ju gammla kassa apparater så man måste räkna ut växel själv i huvve och de sista kunder fick hjälpa mej för fan va trött jag va kunde inte tänka nån ting det stod still men sen kom ju micke och hjälpte mej me de sista.. va krångel me kortterminalen oxå så jobba över tid för det va folk som stod i kö.. men jag fick springa ut när kl va kvart över så jag hann preis me bussen :) 
När jag kom hem så va syrran i full gäng me tvätten så fick hjälpa henne det sista hon har ju aldrig tvättat här förut för när de bodde här så tog de hem all tvätt te mamma, snacka om lata hehe :P men nu e det snart klart har kvar en maskin i torktumlarn som snart ska hämtas...
och om ca en kvart kommer Emelie hit hon har vart på träning så hon ska sova över här :) jag e ledig imorn såå himla underbart behöver det verkligen så vi ska väl gå ner te lollo imorn och sen får vi se vad som händer under dan :)

Nu ska vi laga te nån mat sen hämta sista tvätten och straxt kommer ju Emelie

Pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0