i stan :D

Hej hej

Nu har jag komme upp te karlstad (änteligen) hehe det räcker verkligen me en vecka hemhemma :P.. blev lite trött på att bara sitta hemma i soffan och kolla på tv för det va typ det ända jag gjorde de sista dagarna för det har ju vart sånt piss väder så man har inte orkat göra nått..
hade väl tänkt mej att åka upp igår men då blev vid bjudna på middag hos morbror och hans fru så då kunde jag inte me att åka så åkte idag istället...

Nu e jag här i alla fall :) jobbar inte på hela veckan förrän på fredag vad jag vet så imorn ska jag träffa lollo så vi ska hitta på nått ska nog kika lite på REAN det har jag inte hunne me än..
sen resten av veckan blir det nog att tvätta,städa bort julen mm för te helgen flyttar Syrran in :/ pust hehe :P... så mor och far kommer upp på lördag me henne och alla packning så måste rensa ut låder och lite sånt så hon får plats me sina grejjer.. jobbigt jag som knappt får plats me kläderna nu...



Har blitt helt frälst i veronica mars serien, sååååå himla bra nån som sett det????? måste nog leta upp denna serien nu och se om jag kan få tag på den för den måste jag ju ha hehe...
den har gått hela veckan typ 5 avsnitt varje dag så då kan ni förstå att det blitt mkt tv för min del hehe...  ååå vill se mer jag vet inte när nästa skulle komma nu men det såg inte ut att va nått imorn :( får kolla upp detta....



såååå himla bra :D

hoppas ni haft en bra söndag
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0