jobb jobb

God morgon!!

inte uppe me tuppen idag orka verkligen inte så det har inte blitt nån promenad nu på möra, e såå fruktansvärt lat hihi måste ju börja träna, snart e det sommar och då vill man ju se bra ut :) vill te friskis nån dag me men jag jobbar ju nästan varje dag så jag hinner ju aldrig måste verkligen ta mej tid te det nån dag nu..

kvart över tolv åker jag och jobbar börjar kl 13.00 på Lagerkompaniet och jobbar te 19 ikväll, måndag idag så jag tror att det kommer va ganska lungt idag fast det e klart nu har ju alla fått lön så kanske blir folk ändå man vet ju aldrig.
ikväll blir det nog lungt har lust att gå på bio men jag får allt se på det och om jag får nån me mej vill säga hehe..

igår när ja kolla igenom bilderna på datorn hemma itorrskog så hitta ja lite av allt möjligt hehe så tänkte visa lite bilder det e bla från midsommar, studenten, sälen  mm :D
     
midsommar i torrskog e det ju sällan nått som slår hehe fan va skoj  vi hade :)

   
sälen :)
 

mammas fina efterrätter på nyår ser jätte goda ut måste få receptet :)


Sikkan, Elin och jag på Elins student i uddevalla =)
 


Nu ska jag börja göra mej i ordning så smått, Linda har gått ut och mött Nina de skulle gå runt sundsta tjärn tror jag så de kommer väl snart..

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0