jobb och bio

Hej



Nu e jag hemma :)... idag på jobbet va det ganska lungt det va rätt mkt folk så men det va väldigt små summor som det handlades för så det blev inte så jätte mkt men det e ju måndag som sagt hehe...
micke va me mej lite på förmiddan sen åkte han och kom tebaka vid 5 tiden så ja slapp låsa idag men det får jag nog göra imorn.. fick va ledig på ons men annars så jobbar jag varje dag...

efter jag hade slutat så åkte jag me lollos föräldrar och lollo så klart som va en sväng inne på biltema och kolla så åkte vi hem te henne käka lite choklad och drack mjölk hehe..sen gick vi på bio :D bröloppsduellen den va faktiskt riktigt bra så den tycker jag ni ska se :)




Nu ska jag sova e ganska trött har vart en lång dag idag..
puss och natti natti // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0