juldan

Hej hej igen tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från juldan som jag lovat
här e lite av vad som hände under kvällen


Ellen och Emma som jag va me dit :)


jenny, niklas o emma
det va jenny vi var hos

'
lite av folket som var där :) det va inte många jag kände kan jag ju säga hehe :P men trevligt va det


lite mer av folket :)


singstar blev det ju självklart :)


jag och ellen och nån mer hehe :) jag ser lite borta ut men usch va mkt jäger det blev den kvällen hehe FARLIGT


party brudarna :)


på brandberget :) det va drag där vill jag lova hehe.. jätte roligt


ellen och maggan på vip hyllan haha

och denna bilden får oxå avsluta :P

va en super trevlig kväll.. det är alltid bäst me festerna hemma i bengtsfors det går inte att besegra hehe jag har jämt super kul på alla fester hemma hemma :P...
och när man e me ellenor kan inget gå fel :P

får se om vi dra ut på 13 dagsafton när jag kommer te bengan :)

nu kommer snart emelie sen ska jag ta mej en promenad och gå ner te lollo där käk väntar hehe :P...

ha en fortsatt bra 1:a januari
och grattis till min mamma som fyller år idag <3

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jo jag ser att ni hade kul! :)

Ja tyvärr så lever inte den katten längre.... Eller ja han försvann :(

God fortsättning

2009-01-01 @ 16:47:00
URL: http://winey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0