lördag hela dagen

God morron

va riktigt jobbigt att gå upp så här tidigt det va längesen hade gärna låge kvar i den varma och goa sängen hehe men nu e det som det e och det e jobb som gäller ska åka om ca en halvtimme, ska sminka mej och få i mej nån frukost innan jag drar.. det e Duvan som gäller idag, det e ändå det bästa stället att stå på tycker jag det e störst brukar oftast va mest att göra sen så ser man så mkt mer det e öppet liksom :)
Vet inte vikken tid mor o far och syrran skulle komma men jag tror det skulle åka nån gång på möra hemifrån för mamma ville kolla lite i affärer sa hon så de dyker säkert upp nån gång på förmiddan när jag står och jobbar :)...

Efter jag ha slutat blir det lite handling av mat, e rätt tomt i kylskåpet sen blir det hem och se va de har stökat till me här hemma.. hon har säkert så mkt grejjer me sej så det kommer väl se ut som en bomb här och jag som har städat så fint :/...

Nu får jag göra mej i ordning det sista
men vi hörs kanske senare idag... ha en bra lördag :)
 pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0