Måndag

Go morron

En ny vecka känns bra faktiskt har vart en lång seg vecka före så... idag va det trist ute usch :( men jag ska ta mej en promenad ner te stan ändå för nu får det bli ändring igen har blitt alldeles för mkt av det goda under jul och nyår så det e bara att sätta på sej gympa skorna igen hehe :P..

inatt sov jag oroligt igen har vart ett tag nu som jag har vaknat upp på nättrena och inte kunnat somna om igen trodde det skulle bli ändring på det nu när jag kom hit upp men icke :/ kanske e för att jag inte rör på mej på dagarna som jag sover så dåligt eller jag vet inte hehe kenpigt e det i alla fall..

Nu ska jag ta och ringa lollo och se om hon e uppe så ska jag strax göra mej i ordning och promenera neråt hehe :P...

ha en bra måndag
pussar// mika


Kommentarer
Postat av: Emma

2009-01-12 @ 17:14:11
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: k a l m |

hahaha :d kanske de ^^ får väl göra det igen i våren, min lilla farligatraditon :D

2009-01-12 @ 18:49:53
URL: http://hejjagheterkalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0