nya skor :D

Hej hej

Har tatt hem ett par jätte fina skor som jag absolut kommer behålla de e skit fina på och hur goa som helst :)
tog kort me mobilen så blev inte så bra kanske men så här ser de ut i alla fall


sen så hade det kommit in sånna snygga högklackade som jag tänkte att jag skulle ha fast i svart men det blev ju inte så men nu har de komme i rosa jätte söta men jag vet inte om jag skulle passa i dem





Idag jobba jag ju på Lagerkompaniet först i två timmar innan jag börja jobba på bergvik 15.30.. va lite folk på lagerkompaniet faktiskt. fick gå te bergvik sen, det som e såå jädra dumt e att det inte finns nån gång väg så te bergvik från biltema så man måste korsa den stora vägen och det finns inge övergångs stället.. Väldigt dumt men jag kom allt över te slut men bilarna trodde väl inte jag va riktigt klok när jag stod där hehe men vad skulle jag ha gjort då hmm?? se till att få en övergångställe el en väg över skogen kanske :P... på bergvik va det däremot ganska lungt trodde det skulle va lite mer nu eftersom det e upp te 70% rea och att folk har fått lön men ikke ikke jaja jag fick stå där och se glad ut hehe men då hann jag ju prova lite nya skor hehe :P.. blev lite ställd när jag kom dit te den kassan och det nu igen har ju vart van me den gammla kassan på lagerkompaniet och där räknar man ju ut växel själv så jag börja ränka ut växel på scorett me men där står det ju i datorn hehe.. men sen kom jag allt in i det igen :P...
på vägen hem blev man riktigt party sugen för det va massa folk som kom me system kassar och hade klätt upp sej och killarna lukta mkt gott av herrparfymer hehe :P.. men imorn e det min tur att festa :D

Får nog snart lägga mej ska upp tidigt imorn och öppna på Lagerkompaniet, första gången så får se hur de går me det jäkla larmet jag gillart inte men men får väl hoppas det går bra bara jag kommer in fort så jag kan slå av larmet innan det börjar tjuta hehe... jobbar 9.45-16 där sen får jag förhoppningsvis skjuts te lollo så jag slipper ta bussen :D

Ska kolla klart på Let´s dance sen blir det sängen :P

Pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0