onsdag

Go morgon!!

onsdag idag ch jag e ledig känns hur gött som helst :) de andrasover fortfarande elle ja syrran har komme upp nnu men Emelie ligger och sover, men nu kom hon oxå upp när syrran börjar väsnas me disken går det inte att sova...

idag blir det ganska lungt, jag och Emelie ska går ner te lollo nån gång nu på förmiddan så blir väldär hela dan.. hadeju tänkt att åka skridskor men jag vet inte om jag e så pigg på det längre det e ju inte så himla fint väder ute och så e det plus grader och det ska det ju inte va när man åker skridskor tycker jag så det får vi allt ta en anan gång :)..

nu ska jag käka frukost sen börja göra mej i ordning :)

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe du hade dragit till hanellernått :P haha

2009-01-28 @ 11:03:23
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0