slö dag

Hej hej

Idag har det vart en riktig slappar dag.. sov ganska länge sen åkte vi ner te stan vid halv ett typ jag gick te lollo direkt men Emelie skulle fika me en kompis.. jag och lolla har inte gjort nån ting typ kolla på tv och prata och satt vid datorn typ hela tiden sen kom Emelie vid halv 4 elle nått, satt vid datorn och lyssna på musik då oxå tills kl blev 18 då gick vi te hemköp och handla lite sen åkte jag och Emelie hem te mej igen och jag gjorde pannkakor :)
sååå det har vart en riktigt slapp dag men det har vart gött oxå känner inte för att jobba imorn men det får man väl göra ändå har ju lovat micke..

Längtar te helgen :D då fyller ju lollo 21 och hon ska ha fest hemma hos henne så det kommer lite folk tror det kommer bli jätte roligt jag ,linda och lollo har alltid kul tesammans :)


 igår kväll kolla vi på save the last dance den va faktiskt riktigt bra :) ni har säkert sett den, de flesta i alla fall men har ni inte det och tycker om dans filmer så tycker jag ni ska se den helt klart :)



pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Nu är jag tillbaka på min blogg! Flytten har gått bra, men det finns fortfarande massor att göra. Känner att det är dags att skriva av sig lite nu! Beklagar att det har tagit så lång tid för mig att skriva tillbaka till dig efter att du kommenterade min blogg, men jag har inte haft tid med något alls! Hur har du haft dom senaste veckorna?

Kramar från mig!

2009-01-29 @ 05:01:42
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0