Snart helg :D

HEJ!!

Hemma efter jobbet, idag fick jag va helt själv hela dan efter att micke gick vid ett så jag fick låsa idag me :P... idag sattes inte larmet igång efter jag hade gått ut men fan va nervös jag va hjärtat dunka typ utanför kroppen hehe,,,
Har vart lungt idag ändå, har gjort lite annat plokat upp en del nya varor, kruker´, glas, muggar , termosar mm.. sen har det allt vart lite folk me så dan har gått hyffsat fort ändå :)
imorn ska jag faktiskt jobba på lagerkompaniet igen en liten stund innan jag börjar jobba på bergvik ska va på lagerkompaniet 13-15 det e väl mest för att micke ska få lunch sen börjar jag 15.30 på bergvik och går till 20. så imorn blir det en lång dag...

Är ensam hemma nu för Syrran har åkt te Nina för de skulle spela bandy nån stans, så hon e väl inte hemma förrän halv 11 elle nått så jag ska nog sätte mej och kolla klart på de två sista avsnitten av veronica mars nu när jag e själv :) måste ju införskaffa mej box 2 nu :)....

PÅ LÖRDAG :D blir det party party :P... ska bli ortroligt roligt va ett tag sen man va ute och festa nu tycker jag det va nog fan nyår sist :/ elle?? joo shit hehe...
vet inte riktigt hur jag ska hinna me allt bara, skulle vilja ha nått nytt att ha på mej sen måste jag köpa present te lollo och sen så har jag inte köpt nån dricka än.. hur ska jag hinna jobbar ju liksom varje dag så har inte tid te att gå i affärer.. det får bli en snabb visit på lördag då efter jag ha slutat springa in på systemet..


:D

pussar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0