snart hem te skogen

hej hej :)

nu e jag hemma från 3 dagen på lagerkompaniet :) idag har det vart lungt faktiskt lugnare än igår så micke åkte faktiskt hem en stund sen kom han te baka vid 5 typ.. fick sätta på larmet och låsa idag igen men nu va ju micke me och självklart krångla inte låset ett enda dugg hehe :P..
sen körde han hem mej så jag har en liten stund att va hemma här innan jag ska ner te stan hållerpå och kokar makaroner och pasta sås nu så jag får lite i magen innan annars hugrar jag nog ihjäl på bussen har åte två mackor idag bara..
linda åkte me tåget som sagt så jag blir själv hem nu men det gör mej inget kommer sitta och lyssna på musik hela vägen ändå :)

nu ska jag äta sen packa det sista sen åker jag om ca 20 min ni får ha en bra helg :D

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: S A N N A

vad gö du då sweetie? :) <3

2009-01-24 @ 13:22:11
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Emelie

hehe va bra,, men när äru hemma i kd igen då ??

Kram<3

2009-01-25 @ 19:28:19
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0