sola i karlsta

Hej hej

Nu är jag hemma, kom typ precis in.. idag gick jag ner te Louise när kl va ca 11.20 när jag kom dit lukta det muffins i hela trapp uppgången och det va hon som hade bakat hehe..  goda va dom :) efter en stund så gick vi ut och gick en lång promenad va ute i två timmar gick runt och kika lite, underbart väder ju mmmm sen gick vi te pekås det sista och handla lite mat frukt och kyckling bla hehe :) för när vi kom tebaka te lollo igen så börja vi me maten det blev kyckling gryta me massa grönsaker i och ris blev riktigt mumsigt och så gjorde vi i ordning en fruksallad då me så vi hade te efterätt :)
Kolla på Step up lollo hade ju inte sett den och jag kan gärna se den fler gånger hehe..
nåla upp min klänning som lollo ska sy me :) men sen blev det inte mkt gjort och det va väldigt mörkt ute så jag åkte hem va lika bra :P...
men dan har vart jätte trevligt :D

ska nog ta och kolla på Mr Bean på semester :) jag har den men inte hunne kolla på den än så det kan jag ju göra nu e ju inge bra på tv i alla fall,,



det e jätte roligt me alla läsare och komentera gärna jag svarar glatt på allt  :D hoppas ni blir fler

pussar// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0