söndag den 18:e

God morgon!!

söndag idag och jag e redan uppe hehe, det blev ju ingen utgång igår så det blev inte att man kom i sängs så himla sent så e väl därför man e uppe nu :P...Mamma och Pappa åkte förresten hem igår kväll trodde de skulle va kvar och det trodde väl mamma me men pappa ville hem och släppa in katterna hehe för att det va så kallt hehe snacka om att vi har bortkämda katter :P.. så det åkte typ vid 22 tiden nån gång..
Idag ska jag jobba igen på duvan 12-16 bara fyra timmar idag så det kanske inte blir lika segt som igår fast idag tror jag ju i och för sig att det inte kommer komma en kotte typ det e ju söndag men vi får väl se...
Efter jag har slutat vet jag inte vad jag ska hitta på jag tror att lollo skulle åka hem idag en sväng och syrran ska väl va me nina hela dan så det blir väl att man får åka hem kanske ska baka idag :). för imorn hoppas jag innerligt på att veronica mars boxen ska komma så då blir det nog att man ligger i soffan typ hela dan hehe :D

Linda är ute och springer nu, usch jag orka inte följa me springa e inte min grej då går jag hellre.. ska väl snart fixa nån frukost men kanske väntar tills hon kommer hem...




ååå jag längtar te sommarn riktigt mkt detta kalla tråkiga vädret har jag fått nog av :P ååå sunne dit längtar jag me det e höjdpunkten på hela sommarn :P...


ha en trevlig söndag så hörs vi i eftermidda när jag komme hem :)
pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, visst blev dom! :)

2009-01-18 @ 12:57:41
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0