tisdag

Go morron :)

har vart en hyfsat bra morron har redan vart ute och gått min morgon promenad på 40 min och denna gången följde syrran me, det som va lite jobbigt e att det snöar så fruktansvärt mkt nu igen så det gick ju knappt att se vart man gick men men det e så himla gött efteråt tycker jag ska snart få i mej nån frukost :)

idag blir det nog en lika lugn dag som det va igår ska fortsätta att kolla på veronica mars har 16 avsnitt kvar men orkar nog inte kolla på alla idag :P..
kanske skulle dra te friskis i eftermidda får se när syrran kommer hem och om man orkar vill säga hehe, det e ju inge roligt väder ute precis :/....

Har fått önskemål om att lägga ut receptet på morotskakan så det ska jag göra kommer komma upp nån gång under dan så ni får hålla utkik :)

Nu blir det frukost men vi hörs senare :)
kram // mika

Kommentarer
Postat av: Mia

Är skönt att vara ute en stund i friska luften på morgonen innan man äter frukost! :)

2009-01-20 @ 10:46:01
URL: http://mia88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0