trötter

Go kväll

Har kollat på det sista avsnittet nu av veronica mars på den 4.e skivan :) de e såå himla bra vill inte sluta kolla men jag tänkte att jag sparar de två sista skivorna för tittar jag på de nu har jag ju inget att kolla på sen hehe.. Nu ska jag i och för sig jobba resterande dar av veckan men det kommer nog finnas lite tid före och efter jobbet ändå så jag kan kolla lite hehe :P...
 
Börjar bli extremt trött igen blir så rastlös och slö av att inte göra nått så det e nog kanske bra för mej att jag kommer ut och jobbar imorn hehe. ska jobba 13-19 på lagerkompaniet och det ska jag även göra tors och fredag..

nee det får nog snart blir sängen för mej kl e inte så mkt men jag tror nästan jag kan somna här bara jag bludar lite hehe :P.. och så måste jag få sova ut när det e jobb imorn hihi..kan erkänna att lite nervös e jag men varför egentligen känner ju alla där och micke e skit snäll och jag tycker ju det e roligt så det e väl inget att oroa sej för elle?? rädd för att göra misstag kanske? nee jaja bara jag fått gjort dan imorn så e det ju lungt :D



joo kanske har glömt att berätta men nu e det dags för PERSONALFEST igen hihi :D men denna gången e det för bergvikspersonalen, så vi ska va på nöjes :) det bllir bowling, kareoke, disco, leklandet har vi till gång till om mkt mer ska bli grymt skoj brukar alltid ha såå himla skoj på personalfesterna :) den 4 februari är detta inte så långt kvar hehe.... skoj skoj längtar


ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorn
pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha ja iofs, så kommer det nog blir för mig med.. Att jag gör allt och pojken bara får kolla på.. Brukar bli så, jag är värsta kontrollfreaket ;P Men ja, jag har ju sällskapet iaf! ;D



Haha ooj, personalfester brukar bli vilda! :D

Kram

2009-01-20 @ 20:47:10
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Linnea

Haha, jag är nog ett kontrollfreak när det gäller allt! :D



Jag har nog bara vart på en firmafest men den var vild så det räckte och blev över! :)

2009-01-20 @ 22:18:06
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: pia

sv: tack så jätte mkt. Jo med mig är allt superbra. Hur är det själv?

2009-01-20 @ 22:45:27
URL: http://piagreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0