tvätta, städa

God Morgon :)

Det e redan trosdag idag, denna veckan har verkligen gått fort. Ska snart ner och tvätta några maskiner har tvättid 10-14 sen ska jag va riktigt duktig idag och städa hela lägenheten damsuga och skura och byta gardiner och matta och så,här ska inte va ett uns kvar av julen när jag e klar nu vill jag har VÅR!!
ser ut att bli fint väder idag me så en promenad ska man väl ändå hinna me idag oxå får se om lollo kommer hit senare..


Jag vaknar fortfarande mitt i natten va e det för fel varför kan jag inte få sova????
 Igår så ringa sandra mej från säffle då berätta hon en liten otrevlig grej att hon hade fått besök i sin lägenhet.. Hon och hennes kompis anna var i lägenheten och Sandra skulle gå ner me tvätten och antagligen såg nån detta att sandra gick ner..
Anna som va kvar i lägenheten stod lutad ut mot fönstret och rökte då hon kände att det drog inifrån sen hörde hon att det prassla i hennes påsar som stod i hallen men hon tänkte inte så mkt på det hon trodde väl att det var korsdrag och blåste i påsarna sen hör hon hur nyckeln på garderobs dörren vrids om så hon ropar om sandra redan va tebaka men fick inge svar så hon ropa igen men inget svar så kolla hon snabbt och fick se en mörkhand och nån som springer ut ur lägenheten......
Fyyyy  fan va läskigt men som de kunde se så hade han inte tatt nått i alla fall...  det finns så mkt konstigt folk usch man tror inte att det ska hända en närmaste men jaja nu gick det ju bra, han kunde ju ha haft pistol el va som helst på sej anna och han stod väl inte mer än 3 meter från varann..
så gå inte ner te tvättstugan utan att låsa man vet aldrig va som kan hända även fast man e precis i närheten..

Nu e det snart min tur att tvätta så ska göra i ordning lite me tvätten innan jag går ner..

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0