usch för snö

Go morron!!

nu har en ny vecka börjat och det första jag fick se när jag titta ut va massa snö säkert 10-15 cm och det snöar fortfarande brrrrrrr :/... men jag hade ju bestämt mej för att sätta igång me träningen nu och det va inte riktigt så att man ville sätta på sej skorna och gå ut i detta vädret men jag gjorde det ändå så gick en snabb runda runt sundsta tjärnet ca 40 min promenad i snabbt tempo.. det va kallt och det snöa rakt i anskitet nästan hela tiden jag hade i alla fall tatt på mej bra så det gick ingen nöd på mej hihi...
nu har jag duschat och fått i mej frukost, om bara min Veronica mars box kunde va här me så hade jag lagt mej i soffan nu, jag hoppas att den kommer idag eller så skickar väl de den idag så den kommer imorn...
syrran gick te skolan i morse me så jag e själv nu gött de hehe :P...


igår gjorde jag ju morotskaka och den blev jätte bra :D hur god som helst.. så e det nån som vill ha e det bara att komma, kommer ju nte orka äta upp den själv..

här e lite bilder i alla fall

här har den precis komme ut ur ugnen :)




jag dekorerar kakan me glasyren :)


klar


prov smakning




visst ser den mumsigt ut hehe :P... kanske inte lika fin och god som den de har på wayne´s café men denna va inte lågt ifrån hehe så det kommer allt bli fler gånger man kommer göra den perfekt om man får nån på besök :)

Nu får jag kolla min mejl igen och se om de har skickat filmen än blir ju otålig de sa ju bara att det skulle ta 1-2 dar efter de har skickat den och de gjorde de i torsdags om det nu stämmer det mejlet jag fick..
jaja väntar man på nått gått väntar man aldrig för länge hehe...
kommer inte den idag så vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på jag tror att lollo har åkt hem nu och man har ju ingen lust te att gå ut i detta vädret så det får väl bli tv och dator idag hehe... har ju redan gjort min motions runda :)

Pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud så gott med morotskaka!! Var hittade du receptet? :)

2009-01-19 @ 11:23:52
URL: lhttp://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Maria

:) Ja fast den är inte så bra ändå, hade allt vilja haft en systemkamera ;) Okej härligt att allt är bra. Morotskakan såg verkligen god ut =)

kram

2009-01-19 @ 11:40:29
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Maria

tack ;) Synd bara att dom är så otroligt dyra. Jag gör tyvärr inte så mycket. Arbetslös. Funderar på att börja plugga, verkar vara det enda allternativet. Du då?

2009-01-19 @ 11:58:56
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du får jättegärna maila över receptet till mig ifall du vill, eller skriva det i din blogg :)

[email protected] är min mail!

2009-01-19 @ 12:15:49
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0