Äckliga regn

.. det förstör mina dagar,  i och för sig jobbar jag på dagarna så man tycker att det inte skulle göra nått att det regnar men det gör det e såå grått och trist och man märker på folk va nere de är .. sen spöregnar det och e riktigt skit väder som det har vart idag så går inte folk ut ens och handlar och det e ju tråkigt för oss som står i butikerna..
jobba på bergvik idag  9.45-15.45 va en extremt lung förmidda blev lite mer precis innan jag sluta men ändå inte ruch liksom.. när jag gick ut vräkte det verkligen ner och jag hade inge paraply så fick dra jackan över mej.. bussen kom rätt snart som tur va :) hjälpte en gammal dam som skulle me bussen och hon blev såå glad :) samma va när hon skulle av då gick vi av på samma ställe så då hjälpte jag henne igen me rulatorn och hon tyckte jag va en sån snäll och söt flicka så jag fick till och med en kram hehe :) sånt blir man glad av.. och självklart ska man hjälpa de äldre eller hur?? för när man själv blir gammal och stel så vill man nog gärna ha hjälp om så behövs..

Inne i stan så gick jag direkt te Dna hehe ja jag vet e lite otrogen :P hade lagt undan ett par skor men de va nog lite för dyra så jag tog sundet i förnufft och köpte dom inte hehe fast de va vääääldigt fina.. gav mej ut i regnet igen och cykla som en dåre hem, fast innan jag åkte hem va jag in te posten och hämta ut mitt paket från NELLY :D klänningen satt jätte bra och likaså leggingsen :) super nöjd <3

Klanta mej lite förut.. cykla ju som en galning för att jag inte ville bli så blöt men så kom det en trottoar kant och mika stupa i backen :/ pinsamt hörde i alla fall 3 st som ropa och fråga hur det gick, sen kom det en kille fram och verkligen kolla på mej så allt stod rätt till så gick han me mej en bit hehe.. snälla folk e i karlstad egentligen :).. 
slog mej som tur va inte nått värre det va nog mest cykeln som tog stryk eller ja korgen på cykeln hehe :P.. jaja alla gör vi misstag...


Nu ska jag göra matlåda för imorgon för då går jag på en heldag igen 9-20. sen ska jag nog sätta mej i soffan och kolla om det finns nått bra,, åskan har verkat gett sej i alla fall det e bra :)..

pussar// Mika

Kommentarer
Postat av: TOBBE

Det är sådär, katten väkte mig i morse när hon lekte med sin svans, och det hördes. nästa gång ska jag hämnas på hon när hon sover så djupast :D haha.



Haft en underbar dag?

2009-07-30 @ 19:26:18
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: elin isacsson schiller

Åh, stackare! Hoppas att allt gick bra och att korgen inte blev allt för ledsen.. Trots det tragiska i situationen så vet jag att om jag hade vart med så hade jag asgarvat.. bara att tänkta mig hur det skulle sett ut får mig att skratta högt här. HAHA! Jaja, som sagt, hoppas allt är väl med dig vännen!! ^^ KRAM

2009-07-30 @ 21:48:58
URL: http://oggan.blogspot.com
Postat av: Evelin

svar: hoppas det går bra å jobba för sig trots ryggen:)

2009-07-30 @ 23:20:37
URL: http://evelinassida.blogg.se/
Postat av: TOBBE

katten är kanske gullig men allmänt jobbigt :D

har en som heter sven. han är en riktig katt.

2009-07-31 @ 20:53:28
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0