Båtbuss, Mariebergskogen, IKEA mm

Halli hallå :)

Är hemma nu efter att ha vart ute hela dan.. 20 över 10 i morse åkte vi ner te sandgrund och 10.40 kom båtbussen så då tog vi den och åkte me te Mariebergskogen :) va en mysig tur men det e nog bättre när det e finare ute men det regna ju i alla fall inte :) när vi kom te mariebergskogen så gick vi in på naturum och kiki lite och åt god gulasch soppa :) Hade faktiskt inte en aning om att det va så mkt aktiviteter där på mariebergskogen som de va. gick runt och kolla det va ju typ som en djurpark, massa olika djur och det va skit mysigt där  me cafér och små stuger överallt :)..
kl 2 gick vi in mot stan tog en promenad och kolla lite sen när vi kom tebaka te bilen så åkte vi direkt ut te IKEA och titta lite, jag köpte mej nytt påslakansätt och en äggdelare hehe :) mamma hitta lite mer grejjer än mej :P..
Det sista så gick vi till Maxi och handla mat.. köpte me vitlöksbaguetter hem så då åt vi det när vi kom hit riktigt mumsigt och proppmätt blev ja..
Nu har de åkt hem te torrskog, pissarna har vart själv ai två dar nu mmmm... stackare hihi..
har vart en trevlig dag även idag :)


båtbussen


mariebergskogen
   


 Imorn e det jobb som gäller igen hela dan på MIC 9.15-19 sen jobbar jag även lördag och kanske söndag om jag kan få byta den dan me Anna så hon tar min Lördag den 8 Agu :) jag hoppas verkligen de för då har jag löst det hatar att ha nått hängades över mej som måste göras vill helst ha det klart så fort som möjligt..

är riktigt trött nu efter denna dan har vart ute typ hela dan det tar på krafterna hehe :P.. somnar nog gott ikväll och sängkläderna e bytt oxå underbart :D

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0