Fullt ös..

.. and i like it :P...

ja nu e det verkligen hej och hå :P... hur hinner jag me hehe... Va helt underbart i sunne <3 är sååå glad att jag kom dit upp, och det tackar ja Elin för :D Kom te nyägen lite efter kl fyra då stod Elin redan där så vi gick bara in en snabbis och köpte dricka och lite götta :).. då träffa vi Gustavforsarna :) de skulle oxå te sunne hihi... va uppe i sunne typ 17.15. regna hela vägen upp.. gick och köpte biljetter eller band det första vi kom upp sen cheka vi läget lite jag visa Elin runt lite i parken eftersom det va första gången hon va där uppe :).. Banden var redan på plats och hade börjat riggat upp.. sen gick vi och kolla campingen, träffa mina sunne kompisar hehe samma plats varje år de tyckte att jag svek dem detta året eftersom vi inte hade platsen bredvid dom det brukar vi ha :).. gick tebaka te bilen, elin skulle byta om te klänning börja klarana upp och blev riktigt fint :) när vi stod där kom det en bil upp bredvid oss och det va inte vikka som helst det va mor o far hehe.. jag hade sagt te dem några dar innan att de aldrig hittar på nått och bara sitter hemma.. och mamma blev väl trött på mitt tjöt så de kom hehe.. mamma och pappa satte sej vid campingen me några andra från bengtsfors som va där så gick jag och Elin te gustavforsarna som hade kommit de höll på att sätta upp tältet, så satt vi där och tjöta tills det börja inne i parken..
kl 20 börja det :D sen gick vi runt där hela kvällen balnd alla olika ställen och artister och dansband hehe :) det va, lasse stefans, vagabond, scotts, perklies, och måns zelemerlöv sen va det ju disco och slagertält mm...
Va jätte kul, önska jag kunde vart där alla dar men dan igår va ju den bästa så jag e såå nöjd... kl 2 sluta de då åkte jag och Elin hem.. jag körde och typ kvart över tre va vi hemma :)...


Anlänt i Sunne :)

 
lasse stefans buss riktigt nice


tält pinne :P man tager va man haver hehe..


gustavforsarnas place :) Markus, lars, linnea och två tjejer till som jag inte viste va de hette..


favoriterna :)

  


Måns zelmerlöv

  


En bild på mej och Elin får avsluta :) ja Elin e lång haha

blev en lång sov morron idag gick inte upp förrän elva och det e sent för mej hehe... 20 över 12 kom Linda och Lollo hit sen åkte vi me Elin ner te stan och jag börja jobba 13.. va fullt ös på jobbet idag.. jätte mkt folk skit kul :D...

Imorn drar jag och Linda te stockholm :) bussen går 07.00 på möra så det blir nog inte så länge te man e uppe.. sen e vi där tills på lördag kväll´,bussen går hem 18.00...

fullt ös helt enkelt hehe :P..

vi hörs på Söndag :) ha en bra helg allihopa
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0