helgen kommen..

.. men för mej blir det jobb hela helgen :P.. imorn jobbar jag på bergvik 10-18 och på söndag 12-16 på duvan... sparar mej te nästa helg då det är KRÄFTKALASET ska bli riktigt roligt det e absolut årets höjdpunkt varje år :D hoppas på bra väder bara det va det ju inte förra året :/ ...

idag har det vart riktigt roligt på jobbet :).. va redan vid duvan 9 imorse och skura av golvet sen har det vart full ruch :) först  la jag in lite varer sen va det en hel del folk så tiden gick fort te kl 2 då det va lunch :) åt en väldans goo lunch hehe :P.. 15.30 börja jag på bergvik och det sa pang så va det tusen folk hehe :P.. jag älskar mitt jobb när det e sånna dar bara det inte e sura kunder och det va det absolut inte idag.. blev riktigt riktigt bra i kassan :D
efter ja slutat så sprang jag in på MAXI och köpte lite sånt som fattades hemma typ mjölk hehe..
Nu har jag drukit en kopp te och käka en macka. blir lungt resten av kvällen, ska ju upp tidigt imorn..




en bild på oss tre trogna kärfkalas gäster hehe :P..
detta e förra året :)



natti natti puss// mika

Kommentarer
Postat av: tess

kul med kräftkalas :)

2009-07-31 @ 21:47:56
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Evelin

svar: ja vet, har redan de snyggaste paret därifrån ;P

2009-07-31 @ 22:24:18
URL: http://evelinassida.blogg.se/
Postat av: TOBBE

De som misshandlar katter,hunder,eller självklart vilket husdjur som helst ska fan få straff. men sverige lagen är för klen och dem som gör lagarna är helt dum i huvudet. ursäkta mitt ordspråk. men jag blir bara allmänt less.

läst det senaste inlägget om min åsikt?

2009-08-01 @ 02:03:52
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0