Jobb jobb jobb

hellu :)

Nu är men tabaks te arbetet igen, har 10 härliga jobb dagar framför mej nu innan jag e ledig typ två dar hehe :P.. idag har jag jobbat på mic 12-16 tiden gick riktigt fort fast det va sjukt dåligt me folk :(..

stockholm

fre:
06.10 åkte vi me bussen härifrån ner te busstation, 07.00 gick bussen te sthlm :).. va en lång resa men det gick fint.. 11.10 va vi framme.. då fick vi dra upp kartan hehe och försöka lusksa oss till vilket håll vi skulle mm :P.. te slut hitta vi i alla fall rätt tunnelbanetåg och då kom vi nästan rätt me en gång va inte så långt.. vi bodde i vasa stan på vandalis hotell :) jätte mysigt väldigt enkelt hade ju bara ett litet dubbel rum.. sen låg dusch och toalett längre bort i koridoren.. men det dög åt oss va ju riktigt billigt :) ... när vi hade checkat in så gick vi ut och tog tunnelbanan in mot stan igen.. där gick vi runt lite i affärer, sen gick vi även i gamla stan och sen va vi vid slottet.. gick in och kika på skattkammaren, på alla kroner och juveler hehe... sen gick vi lite mer i stan, vid 16.00 tiden typ tog vi tunnelbanan tebaka te hotellet igen där slappa vi lite innan vi drog ner te Hard rock cafe :) där träffa vi Benni.. tog och en cider/öl satt och tjöta lite sen följde vi me han hem te hans kusin Leon.. jätte fin stor lägenhet.. trevliga killar de va båda två från England så fick prata engelska hela tiden :P.. vid 21 tiden gick vi te hotellet och duscha och gjorde oss i ordning lite och vi 22 gick vi hem te dem igen.. lite förfest innan vi tog tunnelbanan mot södermalm och slussen :) där gick vi te moses backa.. låg rätt högt väl uppe satt vi ute på en terass typ va mass vis me folk och shit vikken fin utsikt jag blev helt såld :P.. sthlm är verkligen vackert :)
lite senare gick vi och åt på ett kebabställe.. riktigt gott.. va riktigt mkt folk ute helt crazy det e ju verkligen inte som här hehe.. kl 2 på natten tog vi taxi hem, va me dem upp en sväng te lägenheten me vi va rätt trötta så knalla hem te hotellet rätt så snart.. sen somna vi direkt tror jag hehe :P.. va väldigt kul kväll/natt i alla fall :D..

Lör: tog det väldigt lungt på möra käka frukost och sen packa vi lite.. duscha och så.. halv 12 checka vi ut från hotellet då tog vi tunnelbanan mot globen.. gick runt där och kika lite sen käka vi på donken innan vi åkte tebaka in mot stan, gick te cityterminalen direkt och låste in våra väskor sen gick vi ut på stan igen och shoppa shoppa shoppa :p.. eller ja så mkt shopping kanske det inte blev men gick runt i tusen olika affärer :) jag hitta mej en Elise Ryan klänning <3 va halva priset så det fanns inge hinder :P.. linda köpte sej två par skor.. sen köpte vi oss varsin väska oxå sen blev det lite andra små grejjer... va underbart väder den dan 24 grader och strålande sol hur gött som helst.. lite efter fyra så gick vi mot treminalen satte oss vi ett internet cafe och tog en kopp te.. sen gick vi runt lite där..käka på ett ställa och kl 6 kom bussen.. va framme i karlstad 22.10, väl framme gick vi in på subway och käka sen blev det hem och sova...

på morron på väg te sthlm

gamla stan

Grand hotell

slottet

Linda and me at hard rock cafe

Utgång me Benni och Leon

DAG 2

Globen

shopping

lite bilder från min och Lindas tripp te sthlm :)

Ska nog göra mej nått lite och äta nu sen ska jag sätta mej vid tv och se om det finns nått bra.. sen lägger jag mej nog alldeles strax.. jobbar som sagt hehe imorn jobbar jag på bergvik förmiddan te kl 16..