Proppmätt

Har just värkt i mej lite mat :) blev krispiga torskfilé bitar m mos och gooo sås.. va riktigt mumsigt men ojojoj va mätt en blev då usch blev nästan för mkt av det goda hehe blir nog inge mer käk i dag i alla fall..

Nu är bussbiljetterna och hotellet bokat :D så på fredag drar jag och Linda te STOCKHOLM.. jag boka bussen så boka hon hotellet.. problemet blev bara när jag boka bussbiljetterna tur och retur så skulle man skriva ut biljetterna direkt men jag har ju ingen skrivare så det gick ju inge vidare.. så jag fick spara det på ett USB minne och cykla ner te stan och gå in på jobbet och skriva ut biljetterna.. på mic funka det inte vet inte varför men då gick jag te duvan och där kunde jag skriva ut som tur va :D.. ska bli riktigt riktigt kul att få komma bort lite och sthlm som jag inte vart på as länge.. KUUULLL :D


Cykla ner te stan förut, mitt buss kort hade tatt slut så därför jag tog cykeln det va bara det att det ös regna självklart när jag satte mej på cykeln så va dyblöt när jag kom in te stan :/ gick lite i affärer för att jag skulle torka någorlunda hehe då fick jag mej lite nytt smink :) alltid bra att ha sen va jag in på konsum en sväng.. det regna lika befängt när jag skulle cykla hem så direkt jag kom in fick jag byta kläder.. sjöblöt :( kan inte solen komma tillbaka NUUUUU!!!

Resterande av dan blir bara slapp orkar inte göra så specielt mkt nu me denna mätta magen hehe :P..

puss// mika


Kommentarer
Postat av: elin isacsson schiller

annars är det bra, jobbar och sliter. :) hur är det själv? Kul att ni kommer iväg till Sthlm! :) Ska ni göra något speciellt eller? puss

2009-07-19 @ 23:38:18
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0