raise your voice

Har tråkigt :P... har nyss kollar på Raise your Voice och den e himla bra asså hehe :)... men jäklar idag tror jag ja va extra blödig eller så va jag bara extremt trött för det kom in himla massa tårar.. det e ju lite pinsamt om man ska kolla på film me nån och så börjar man grina :/

Nu håller Torgny Melins igång för fulla muggar nere på troget.. ååå skulle vart så himla roligt att vart där, jag kunde ju åkt ner själv och stått utanför och lyssnat haha.. ne så dessperat e jag inte för att få lyssna på dem :P..
Vill te Grebbesta på Lördag på karnevalen skulle va riktigt roligt har aldrig vart där när det e karneval.. annars så kanske det blir Åmål på blusen.. får se vad som händer det e i alla fall bestämt att jag åker hemhem imorn efter jag har slutat jobba, på dan på lördag så e det fisketävling hemma :) hoppas hoppas att det håller upp...


En låt som jag har i huvve nästan ständigt e denna så tänkte dela me mej hihi :)



Vet ni vikken film låten förknippas till??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0