söndag 090719

Goo morgon

Är grått och trist väder idag :(.. men jag ska inte göra nått specielt ändå, just nu håller jag på och tvättar, och mitt tvättmedel stod kvar :) glömde det där nere i tvättstugan sist gång jag tvätta och det va ju ett tag sen, så trodde väl aldrig att det skulle va kvar så hade inte tittat tidigare men det stod allt där alltihop sköjlmedlet och tvättmedlet :D tur man har snälla grannar..
Annars idag blir det nog bara lungt ska kanske ta men en promenad lite senare, va ett tag sen nu :/ det e gött att bara ta det lungt ibland oxå

LÄNGTAR te sunne :D ska bli riktigt kul.. måste prata me Elin de närmaste och höra hur vi ska göra men antagligen så blir det att jag tar en buss te nyängen så möter hon upp mej där så åker vi direkt te sunne :D... vet ju några hemifrån som ska dit oxå så det kommer nog bli super kul..  dansbandveckan i sunne äger :P.. önska jag kunde ha vart där hela veckan men det e inte fy skam att komma dit en dag.. hellre det än ingen ting alls :D
sen blir det ju sthlm på fredag-lördag :D ska bli riktigt kul de me hehe..


detta e förra året i sunne på dansbandsveckan :) på vårt lilla palce på campingen.. fan va kul det va och vilket fint väder vi hade hela veckan :) Längtar tebaka

ne nu ska jag forsätta göra ingen ting hehe, tvättmaskinerna e klara om ca en halvtimme..

puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0