Tisdag

go morron

Är ledig idag men ändå kunde jag inte sova länge vakna halv 9 så då gick jag upp för ingen ide att ligga kvar heller.. blev sittandes vid datorn men jag ska snart sätta igång och städa, diska och så..
runt 1-2 så ska jag åka ut te gruvlyckan och hälsa på en kompis :) va ett bra tag sen vi sågs så det ska bli trevligt.. mat ska jag bli bjuden på oxå hehe det gillar ja :)..

sitter och pratar me Linda nu och vi planerar in en resa nästa vecka te STOCKHOLM :D fre-lör.. fan va kul va evigheter sen jag va där, så det ska bli shopping och utgång :P.. KUL

Nu får jag ta och börja me städningen så jag e klar innan jag ska ge mej i väg :)

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0