Torsdag

Go morgon :)

e uppe tidigt idag me fast jag e ledig men det har väl blitt en vana att gå upp tidigt tror jag hehe, sen så e ju mamma och pappa här så har fått legat i soffan i natt och den e ju inte så jätte skön att ligga i jämfört me sängen hehe...
Nu håller jag på och kokar ägg och ska göra i ordning lite frukost, Mamma e redan i städartagen hehe hon fick se att det va fågelskit på fönstret och det får det ju absolut inte va haha :P.. och Pappa ligger i soffan och kollar på nyhetsmorgon..

Idag ska vi som sagt ta båtbussen ut te hammarö och te café agust om det nu vill hålla upp, börjar det regna vilket jag tror det snart kommer göra e det kanske inte så kul att åka båt, då blir det nog en tur me bilen i stället, ska ut te IKEA en sväng, måste ha en ny matta te köket..

ååå har jätte svårt för att byta bort min jobb dag den 8 agu, e ju kräftkalaset då och jag har redan köpt biljett måste få nån som kan jobba, det ser inte jätte ljust ut om man kollar på schemat men jag ska försöka fixa det måste ju gå på nått sett...

Nu ska jag käka frulle ni får ha en bra torsdag
puss//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0