två lediga dar framför mej

hej hej

Har aldrig vart me om en sämre lördag, sjukt lite folk i affärn idag.. jobba ju på bergvik 9.45-18 och det blev inte fett i kassan asså.. jag lovar det e nog sämsta lördan på bergvik så länge jag har jobbat här.. riktigt segt att jobba, man bara vänta på att det skulle komma mer folk men det gjorde det inte :( vart höll alla hus i dag??  man börjar ju undra om det e nått fel på mej hehe men det va lika lungt inne i stan fick jag höra.. helt sanslöst
Nu är jag ledig två dar, vet inte riktigt vad som händer men jag ska nog bara ta det lungt, har tvätt tid imorn i alla fall.. sen ska jag och Linda boka hotell och resa te sthlm imorn me :D

Har fortfarane inte fått nått klar tecken om 8 agu om Cathrine kan ta den dan åt mej, har skickat ett sms men jag kanske får ringa oxå.. vill verkligen få det klart för mej om jag måste jobba eller om jag kan få ledigt och bytt me nån..

Kolla på en bra film nu som gick på 5:an vet inte va den hette men den va riktigt bra :)  nån som såg den kanske? handla om en kille som gick me i en skola där man utbilda sej te marinsoldat..

e ganska trött efter en låååång 8 timmars dag så det dröjer nog inte så länge innan jag lägger mej, fast jag e ledig imorn men ska ju faktiskt upp och tvätta..
ni får ha en forsatt trevlig lördagskväll

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0