A mighty heart

Hej hej

har legat i soffan nu och slappat framför A Mighty Heart en film me Angelina Jolie i huvudrollen, det va väl inte en direkt sån film som jag gillar men det gick ju att titta på och nu har jag gjort det hehe.. handla om afganistan och terrorister, angelinas man i filmen blev kidnappad och de försökte spåra vart han hade tagit vägen och det sluta me att de hitta en videofilm där de mörda han.. ja det låter väl inte så himla lockande att se på hehe men det finns säkert några som tycker sånt e lite spänande så då tycker jag att ni ska se den annars om ni e som mej så tycker jag ni kan skippa det hehe..



 Va ju ut te Bergvik förut i förmiddags va där typ kl 12 då gick jag runt lite och kollade i affärerna, kanske att man kunde hitta nått te student kalaset som blir i helgen men det gjorde jag inte.. gick i alla fall och handla maten sen, blev en hel del och gissa vad jag fick tag i :D JOOO MARABOU STRAWBERRY nu hade de änteligen fått in den på Maxi, såå himla goo :)..
väl hemma igen så laga jag till mej mat blev resterna från igår, torskfilé m vitvinsås och så gjorde jag mej mos te de :D riktigt riktigt mumsigt..

Hade ju tänkt att åka hem imorn om jag inte fick nått jobb men nu ringde Helen förut så nu ska jag jobba på onsdag bergvik 15.30 - 20.. och det e ju jätte bra att få lite jobb ;D hade inte räknat me att jag skulle få hela tiden heller men det fick jag :) annars skulle jag bara ha jobbat 17.30-20.

ha en fortsatt skön måndags eftermidda
pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0