Hel dag på stan

Hejsan :)

Har haft en jättebra dag idag =) har vart på stan typ hela dan me syster yster, har gått i affärer och jag hitta mej bla en klänning på Carlings som jag ska ha på student kalaset :)  sen har jag oxå gjort åt mitt present kort på make up store, blev två olika ögonskuggor, tjejen i butiken hjälpte mej att välja ut och även sminka hon mej me dem  :) blev jätte bra bara det att man ska göra det sj nästa gång hehe kan ju gå hur som helst :P..
sen åt vi på kebab house, blev gulasch soppa :) såå himla gott, träffa Emelie där oxå :)... sen kolla vi mer i affärer, va in te Nina en sväng på jobbet.. sen satte vi oss i solen en stund och köpte oss god glass :D när kl hade slage 6 så knalla vi hemmåt och på hemvägen så möttes vi av ett helt gäng som skulle på Bal massa fina klänningar och bilkön te blue moon va lång hehe tusentals me folk, så där blev vi ståendes ett tag och kolla på alla fina människor som va uppklädda me alla dessa klänningar i alla dess färger :)  Vill uppleva balen igen nu när jag e smalare :P.. min balklänning kan jag inte ha nu liksom den e det strl 40 på och nu måste jag ha 36.. sen va det riktigt roligt på balen och det e så roligt att klä upp sej Eller hur??

Nu har jag och syrran åte lite mat och kollat på ugly betty och bara för en minut sen så stack syrran ut, skulle fira me klassen och Nina att de e klara me uppsatsen.. lite fuskigt e det ju men jag låter de hant för de är de värda :D

för mej blir det bara lungt ska sätta mej vid tv nu och kolla på desperate housewife <3

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0