hemma i Karlstad

Hej Hej!!

Ja nu va man i karlstad igen :) Åkte bussen i morse från Årjäng 8.35 va uppe typ 10.20 åkte hem en sväng sen fick jag ta cykeln ner te stan och jobba 12-16 på duvan. Va en del folk idag så det gick rätt fort ändå :) sen cykla jag hem gjorde mej mat så nu e jag propp mätt hehe... blir nog tv snart tänkte bara uppdatera lite om min helg :D

I torsdag kväll åkte jag då tåget te säffle, så va där typ 9 på kväll, hemma hos sandra slappa hon och Anna i soffan och lite senare kom Daniel sandras kille :) han va jätte trevlig och såg rätt bra ut hihi.. då kolla vi på den Nya wallander,jag hatar dom filmerna men fick ju pina mej igenom den för att va trevlig haha... efter de kolla vi på Eva & Adam hehe sen la vi oss efter det och jag somna me en gång hehe då jag hade hela soffan för mej själv och de andra tre låg och knödde i sängen haha men Anna låg allt på Golvet på möra när jag vakna :P..

Fredag: åkte från säffle typ kl 9 på möra, Sandra körde :) va i stenungsund kl 11 typ och kl 12 gick Frida ur,va en ganska liten skola så de va bara 30 elever som gick ur,två klasser.. frida va så fin såå :) och det va jätte trevligt att få träffa dem igen.. vid halv 1, 1 nån gång så åkte vi mot Lerum där de bor och det blev kalas :D det strömmade in folk titt som tätt :) va inte så mänga man kände men de va trevliga :) göteborgare e trevliga och specielt deras släkt hur gooa som helst HaHa :D..maten va en sån bricka me kött och frukter på sen hade kerstin gjort egen potatisallad va jätte gott och senare blev det tårta och kakor :) kl 19 åkte jag och sandra hem mot torrskog, va hemma typ kvart i 10 kanske...
va jättejätte trevligt att komma dit och träffa dem,



Lördags då gick vi upp ganska bra i tid och gjorde oss i ordning och åkte te Ed på nostalgi mässan, va pappa som ville dit men det va riktigt trevligt och det va många fina bilar.. och man träffa på en del känt folk :) Frida, Malin och Mia från min gamla klass tex :) .. vi va kvar där ändå te kl v typ halv 4 sen åkte vi te skåpa kiosken och köpte mat hehe :) va evigheter sen jag åt där och det va riktigt mumsigt haha.. va hemma lite före kl 5 då va jag så himla trött så jag la mej i ute rummet och somna på soffan en timme hehe, Pappa åkte på fest då vid 6 och jag och mamma tog en tur bort te mormor och morfar och hälsa på, Karin och mikael kom oxå för de hade vart ute och fiskat: :) kolla på nationaldags firande på tv sen strax före kl 23 åkte vi hem, släppte av mamma sen fick jag åka och hämta pappa, blev på hoppad av tre fylle gubbar det första jag kom dit, som ville ha skjuts te säffle men det hade jag inte tid me haha.. stod där en bra stund innan jag lyckades få in pappa i bilen..


mr bean bil :)

Har vart en fullspeckad helg men jag har haft väldigt roligt jag älskar ju när det händer grejer och man åker och rör hehe, det e ju tåkigt att bara sitta hemma liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0