i löööve detta vädret <3

Hejsan hoppsan :)

Nu är jag hemma igen efter ha vart på stan, gick ner strax innan 12 så mötte jag upp Ellenor och hennes mamma där så då blev det först en fika på wayne´s :) sen gick vi i affärer Ellen fick sej en hel del men jag fick hålla tassarna borta från kläderna så bara titta inte röra Haha :P.. har fan inte råd, har övertraserat mitt kort :( inte inte bra, måste lugna ner mej me handlingen. va en jätte fin klänning på monky dock som man gärna skulle vilja ha, när kl slog 3 gick vi och åt, vi åt där på den resturanger mitt imot 15huset vet inte vad det heter men det va väldigt go mat åt spenat och fetaost paj :) kanske inte världens billigaste ställe men det e inte ofta man äter ute så man får ju unna sej ibland även om jag e fattig just nu :P.. jag får ju pengar den 25:e :P.. satt där en bra stund och götta oss solen och snacka en  massa :) kl 5 åkte de hem te bengtsfors igen och jag gick hem tog en omväg hem bara för att få va ute i solen,när jag kom te sundsta så la jag mej där på gräset en timme :) va underbart..
resterande av dan så vet jag inte riktigt vad som händer jag vet i alla fall att jag ska rota lite i garderoben och se om jag kan hitta nått att ha på mej te helgen, har ingen aning om va jag ska ha och det e fan viktigt nu och se bra ut oxå denna helgen ;) hittar jag inget måste det bli en sväng ner te stan imorn, får föra över pengar fast jag egentligen inte vill:/..

Jag hoppas verkligen sommarn har kommit för att stanna nu, det e helt underbart ute jag stor trivs sånthär väder skulle jag kunna ha jämt :) älskar solen och värmen i sverige när den väl e här :P..

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0