Långserud

Hej hej

är redan tebaks i karlstad blev en kort visit i långserud men det har vart väldigt trevligt :) har ändå hunnit me en hel del faktiskt.. kom ju dit igår kväll typ 21 nån gång och då blev det väl inte så mkt gjort kolla på tv och sen la vi oss. på möra när vi vakna spöregna det ute så det va ju inte så himmla lockande att gå ut men vi trotsade regnet, tog på oss gummistövlar och gick ut.. va först me Tina te affärn och handla sen åkta vi direkt te bondgården och Lollo visa mej runt hehe va ganska häftigt att se faktiskt då man aldrig vart på nån stor bondgård förut, fick även va me och se när det släppte ut några kor, så va me och hjälpte till att fösa haha men jag va ganska skraj för de e inte små djur men det gick så bra så och de va jätte glada :)...
när vi kom tebaka te huset så tog vi me oss vovvarna och gick ut och gick, och plocka massa massa smultron :) sen fick vi goo mat av lollos mamma och runt halv fyra skjutsa Rasums (lollos bror) oss te karlstad, va en stund hos Lollo innan jag tog bussen hem så va här typ kl 6..


Imorn e det Midsommar jag kan knappt fattat och skit väder ska det väl bli oxå :( jag vet inte ens vad det blir imorn mer än att jag ska jobba på bergvik 10-16 sen kan det bli vad som helst.. först va det tänkt hos Dawda och vi skulle grilla men nu vet de inte om det blir eftersom det blir dåligt väder, sen så skulle vi kanske te en av Emelies kompisar men nu vet jag inte hur det blir heller .. och jag känner bara att det e väldigt ovisst och oplanerat te tusen så det e inge kul skulle helst bara vilja åka hemhem men då e det de me bussarna och aldrig går när man vill och då e jag typ hemhemma as sent och då blir min midsommar typ tillbringad på en buss KUL NÄÄÄÄÄ... Är det nån som har vägarna förbi karlstad och ska mot dalsland så hänger jag mer än gärna på runt 4 tiden..

hoppas ni andra får en bättre midsommar än vad jag kommer få, känns som det kommer bli skit me allt ihop.. JÄVLA VÄDER vart e SOMMARN igår va det underbart och idag har det regnat hele dag plus att det ha åskat.. svensk sommar säger jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0