Onsdag

Halli hallå :P

Idag e det onsdag och det innebär jobb och sen hem te Torrskog :D

skulle ha träffat Lollo idag på förmiddan men hon hade mkt att pyssla me sa hon så det får bli en annan dag och lika bra va väl det, för håller på och städar eller ska städa och diska, packa mm innan man åker te jobbet.. jobbar på bergvik idag 15.30-20 sen blir det buss in te stan direkt för 20.30 går bussen mot Årjäng.. Syrran ska me hem då i kväll oxå..

Har rensat i Graderoben nu och fått in alla mina resterande kläder i lindas garderob så nu får jag änteligen plats me allt hehe såå underbart, förr har man liksom knökat in kläderna eller tryckt ner de i låderna men nu e det ordning och reda :D
Ska bli Underbart att få komma hemhem en sväng även om det inte blir så länge men, ska bli jätte kul att få gå på alla examens och student kalas :) på fredag blir det bengtsgården och examen för Erica, Pontus o Annika sen blir det dirket te Åmål efter det och fira Sikkan som tar studenten och på Lördan så blir det Kalas för sikkan :D

Nu ska jag fortsätta med städningen och kanske få i mej lite mat oxå innan jag får ge mej iväg :)

ska försöka komma in nått på datorn hemhemma under helgen annars om jag inte gör det så vet ni vad jag gör eller är ;)

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0