Sjukt tråkigt ..

.. ja fy fan vikken seg dag ( ursäkta språket ) men har verkligen vart hur segt som helst, och va gör man?? har typ sutte här framför datorn sen 10 i morse SKAMLIGT!! ja va en sväng ner te ica och handla lite mat för att jag skulle få rört på mej lite hehe skulle väl egentligen ta mej en promenad men jag har ingen större lust te det faktiskt har ingen energi just nu :(.. Väntar på att tiden ska gå så jag kan få åka och jobba då gör man ju i alla fall nått nyttigt :P plus att det går några timmar.. Vikket liv HAHA.. skulle mkt heller vilja sitta i en eka me mormor nu och fiska hon har tjatat på mej så länge nu att jag ska komma hem hihi men det kommer tillfälle te det oxå :) hade man haft bil hade man kunnat åka runt lite mer och hade vart mkt enklare att åka hem när man ville men har ju inte de tyvärr sen e bensinen så jävla dyr så kanske lika bra att va utan :P..  kl 17 får jag cykla ner te stan så jag hinner me bussen ut te bergvik men det e liksom 3 timmar kvar :( vad ska man göra på de timmarna, har städat och dammsugat redan sen har jag duschat så finns inte så mkt mer att göra..

 
sitter och drömmer mej bort och längtar.. vill så hemskt gärna åka på dansbandsveckan i sunne och det har jag sagt förr men e så himla sugen så ni fattar inte, kommer jag inte dit och e alla dagar så ska jag i alla fall försöka att få nån chaufför så man kommer dit en dag i alla fall :) men mest skulle jag ju vilja ha en husvagn där men det e väl bara att drömma om :/.. vill dit på Onsdag i sånna fall för då kommer älskade scotts dit :) sen skulle även Måns zelmerlöv sjunga :) det e den 22 juli..
Längtar även te den 27 juni hihi då e det Bengtsforsfestivalen :D efterlängtad JAAA har inte vart nån festival där nu på ett par år så det ska bli riktigt roligt sen kommer ju SCOTTS haha har fått dille på dem.. och måste ju säga att jag har lite pirr i magen inför de hehe och en del vet ju varför :P..
jag får sluta drömma nu och längta, längtar man efter nått för mkt och planerar så blir det bara skit av allt ihop..



jag får väl fortsätta att inte göra nån ting hehe men ni får ha en fortsatt bra onsdag så hörs vi säkert senare i kväll :)

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0